استكبار جهانی نمی تواند روحیه همدلی و بخشش ملت ایران را نابود كند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'حسین انواری' جمعه شب در همایش تقدیر از 350 حامی برتر در طرح اكرام ایتام كمیته امداد امام خمینی (ره) كه در تالار غدیر این نهاد برگزار شد، افزود: ما در جمهوری اسلامی ایران با این همدلی ها، محبت كردن ها و همبستگی ها تاكنون توانسته ایم در مقابل غرب و استكبار جهانی ایستادگی كنیم.

وی در ادامه با بیان اینكه همه انسان ها با فطرت پاك متولد می شوند، اظهار داشت: همه دوست دارند كه به دیگران كمك كنند و مشكلات آنها را مرتفع سازند.

** كمیته امداد در تامین رضایت امام زمان (عج) پیشگام است

در ادامه این مراسم سرلشكر ' حسن فیروزآبادی' رییس كل نیروهای مسلح نیز گفت: كمیته امداد امام خمینی (ره) در حركت به سوی تامین رضایت امام زمان (عج) نسبت به نهادهای دیگر پیشگام است.

سرلشكر فیروزآبادی ابراز امیدواری كرد كه انسان هایی كه در دلشان آثاری از مهر و دین خدا و عشق به امام زمان (عج) وجود دارد بتوانند از این دریچه پر نور به یاری مستمندان بشتابند.

** حدود 600 هزار حامی از ایتام كمیته امداد حمایت می كنند

'رضا نوروزی' مدیر كل حمایت های اجتماعی این نهاد نیز در این مراسم گفت: 270 هزار فرزند بدون پدر زیر پوشش كمیته امداد قرار دارند كه از سوی حدود 600 هزار حامی حمایت می شوند.

این مقام مسوول خاطر نشان كرد: سال گذشته 143 میلیارد تومان در طرح اكرام ایتام جذب شد كه به طور مستقیم در اختیار خانواده های ایتام قرار گرفت.

نوروزی اظهار داشت: سال گذشته 350 هزار تعامل - ملاقات حضوری، مكاتبه و تماس تلفنی - میان ایتام و حامیان آنها صورت گرفته است.

وی هدف از اجرای طرح اكرام ایتام را ایجاد بستر مناسب برای رشد و تعالی ایتام عنوان كرد و یادآور شد: این نهاد در صدد است كه بستری ایجاد كند كه فرزندان این مرز و بوم بتوانند یك زندگی سالم، مثمرثمر و رو به پیشرفت و تعالی داشته باشند.

مدیر كل حمایت های اجتماعی كمیته امداد اضافه كرد: در طرح محسنین نیز هر خانواده متمول ایرانی از یك خانواده نیازمند حمایت می كند.

نوروزی استفاده از فناوری های نوین در همه امورات مرتبط با طرح اكرام، تشكیل گروه هایی از حامیان برای اقدامات موثرتر و اثرگذارتر، دسته بندی نیاز خانواده ها و استفاده از توان كمیته امداد در كنار كمك های حامیان را از جمله برنامه های كمیته امداد برشمرد.

وی رشد و ارتقای برنامه های فرهنگی و اجتماعی، ارایه یك الگوی مستند از طرح اكرام ایتام به كشورهای دیگر به ویژه كشورهای اسلامی و تبدیل فرزندان ایتام به افرادی توانمند، مددكار و اثرگذار در صحنه ملی و بین المللی را از دیگر برنامه های در دستور كار این نهاد عنوان كرد.

'حبیب الله عسكراولادی' عضو شورای مركزی كمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این مراسم گفت: در شرایط كنونی كمك به كم درآمدها، كشاورزان زحمتكش و كارگران شریف كه زیر بار قرض هستند، ضروری است.

در پایان این مراسم از 350 نفر حامیان برتر ایتام با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

اجتمام ** 1788 **1569





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , سنگ , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: